Pages

Search This Blog

25 Şubat 2011 Cuma

İslami Masaüstü Duvar Kağıtları

     Uzun zamandan beri blog yazılarından sonra elime geçen videoları, resimleri ve diğer paylaşımları siz değerli kardeşlerimle paylaşmak istedim.İlk resim paylaşımım olan "cumanız mübarek olsun yazılı resimler" bazı ziyaretçilerim tarafından beğenilmiş ve masaüstü teması olarak kullanıldığı öğrendim.Bu beni çok mutlu etti.
     Google de  bu konuda beni destekledi."Cumanız mubarek olsun yazıları" olsun anahtar kelimede bana ilk sayfada yer vermiş.Allah Google'den razı olsun.Şimdi gelelim şimdiki paylaşımıma.Aşağıya eklemiş olduğum masaüstü resimlerini internette gezinirken bir Endonezya sitesinde buldum.Çok hoş çalışmalar yapılmış.Masaüstü ekranımızda bir Allah yazısı, bir Hz. Muhhammed yazısı, bir La İlahe İllallah yazısı olmasının güzel olacağını düşündüm.İşte o bir birinden güzel islami masaüstü resimleri...


Masaüstü resimleri indirmek için;
İslami masaüstü resimleri indirmek için aşağıdaki resme tıklayınız...



Sayfa Etiketleri;
islami masaüstü arka plan, islami masaüstü arka planları indir, tek linkte birden çok islami masaüstü arka planı indir, birbirinden güzel masaüstü islami duvar resimleri, islami masaüstü duvar kağıtları, mekke islami masaüstü duvar kağıtları , Hz.Muhammed sas yazılı islami masaüstü duvar kağıtları, Allah islami masaüstü duvar kağıtları, büyük boy islami masaüstü duvar kağıtları, kaliteli islami masaüstü duvar kağıtları indir,3d masaüstü resimleri, masaüstü resmi indir, dini masaüstü resimleri, islami arka plan resimleri, masaüstü Allah yazıları, masaüstü Allah yazılı planları, resim indir, arka plan resimleri 3 boyutlu resimler, Kuran resmi indir, La ilahe İllallah yazılı resimler, güzel masaüstü planları, en güzel masaüstü arka plan resimleri, indir, yükle

Masaüstü resimlerinden örnekler;














































Kaynak:
  1. islamicstyle.al-habib.info



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

< >